God support hver gang
“Med DataLøn har det ingen betydning, at jeg ikke er lønekspert, for systemet regner selv ud, hvad der skal stå i de forskellige rubrikker. Jeg vil sige det sådan, at når jeg kan finde ud af det, kan alle finde ud af det. Og hvis der er noget, jeg kommer i tvivl om, så kontakter jeg supporten,” siger Charlotte Madsen og forklarer, at hun er særligt godt tilfreds med den venlighed, hun bliver mødt med, når hun ringer eller skriver til DataLøn.
“Det er altid glade mennesker, der tager telefonen. De er simpelthen så hjælpsomme. Også selvom jeg helt sikkert ikke er den bedste til at bruge systemet. Der er ingen spørgsmål, der er for dumme eller for små. Man får bare hjælp med det samme.”
Kontakt DataLøn
Bemærkninger er en sidegevinst
Efterhånden som Charlotte Madsen har lært DataLøn og DataLøn Tid bedre at kende, har hun opdaget nogle sidegevinster ved løsningen. Hun har eksempelvis instrueret chaufførerne i at bruge feltet ‘bemærkninger’ i appen til at notere, hvilke kundeopgaver de er på, hver gang de registrerer deres timer. For det gør det meget nemmere for hende at holde overblikket, når hun skal viderefakturere timerne på de enkelte kundeprojekter. Hun har også bedt chaufførerne om at bruge ‘bemærkninger’ til øvrige beskeder – eksempelvis hvis de har glemt at holde en pause den dag, så hun kan tage det med, når hun laver løn.
“Jeg hjælper også chaufførerne med at overholde deres månedlige timetal. De må maksimalt køre 48 timer hver uge, og det kan godt være svært for dem selv at holde styr på. Men via DataLøn kan jeg altid se deres timetal og eksempelvis fortælle dem, at de skal tage det lidt roligt en uge, hvis de er ved at nærme sig maksimumgrænsen.”