God kundeservice er vores første prioritet

God kundeservice er og bliver vores første prioritet. Derfor har vi i 2020 indført nye tiltag, som giver dig endnu flere muligheder for at få hjælp. Måske har du allerede brugt en af dem? Nogle er nye, andre er ikke, men lad os tage et kig på dem her:

 

Chatten

Chatten er et fantastisk værktøj, hvis du har kortere, konkrete spørgsmål. Du får hurtigt svar og kan komme videre med dit lønarbejde uden at vente alt for længe. Bare husk at holde chatvinduet åbent, så du ikke mister din plads i køen.

Du finder chatten nede i højre hjørne, når du er logget på DataLøn.


Vigtige artikler, der giver overblik

Vi har lavet en artikel, der samler op på jeres mest stillede spørgsmål.

Er det så ikke bare en FAQ? Ja og nej. Ja, fordi du kan finde svar på de mest stillede spørgsmål. Nej, fordi FAQ’er tit er støvede og gamle og ikke særligt opdaterede. Det er vores ikke. Vi opdaterer den hele tiden og mindst én gang om måneden, så vi anbefaler, at du tager et kig der, næste gang du sidder med spørgsmål.


Vi kalder den “Alt du skal vide lige nu”. Du finder den på vores hjemmeside under “log ind” inden du logger på lønsystemet. 

 

Open Mic

Det her er også en ret fantastisk mulighed for hjælp. Mest fordi vi giver dig mulighed for at gribe mikrofonen og spørge løs, uden at du behøver stå ansigt til ansigt med en eventuel sceneskræk. Faktisk har størstedelen af jer udtrykt en kæmpe begejstring for Open Mic, og det varmer vores service-hjerter.

Fremover holder vi Open Mic hver onsdag kl. 10. Vi holder også Open Mic lige inden lønaflevering, hvor vi planlægger flere tider, så alle kan få svar. 

Tilmeld dig den næste Open Mic

 

Supportcenteret

Supportcenteret er en tag-selv-buffet af vejledninger!

Vidste du, at hver eneste gang der bliver lavet en ændring eller en ny funktion i lønsystemet, som har betydning for dit arbejde, så skriver vi vejledninger, der skal guide dig skridt for skridt?

Skulle du mod forventning ikke finde det, du søger, eller falder du over en vejledning, der ikke ikke giver dig svar, så giv os endelig besked. 


Tak, fordi du hjælper os med at gøre det endnu bedre

2021 ser lysere ud. Forhåbentlig åbner Danmark snart op igen, og vi håber, at vi snart er tilbage til “normalen”.

Tilbage er der kun at give dig et kæmpe tak med på vejen. Tak, fordi du giver os feedback, ris og ros. Det er med til at gøre os endnu bedre. Og tak for tålmodigheden i 2020.

Som altid kan du fortsætte med at give os feedback, når du logger af DataLøn, men du er også altid velkommen til at ringe eller skrive til os, hvis du har noget på hjertet. 


Vi glæder os over, at vi kan tage hul på et nyt lønår med dig.