Med kunden i fokus 

Alle har ret til en korrekt lønseddel - det hjælper vores kompetente lønkonsulenter dagligt med at sikre.


Tusind tak til de af jer som tog jer tid til at besvare vores undersøgelse om brugen af DataLøns kundeservice. Vi har fået rigtig god feedback på undersøgelsen, som vi bruger i vores videre arbejde.


“Vi har været gennem en stor udvikling i Customer Success de sidste par år. Vi er gået fra en reaktiv til proaktiv approach, som kommer kunderne til gavn.Vi uddanner løbende vores medarbejdere, så vi er klar til at møde kundens behov i forhold til vejledning og sparring. Desuden har vi også implementeret et nyt  telefonsystem, som er med til at lette vores hverdag, ved at give et langt bedre overblik over opgaver og opkald.”

- Henriette Jensen, Direktør, Customer Success, Visma DataLøn:

“Undersøgelsen viste, at vores lønkonsulenter bliver betragtet som kundens sparringspartner, hvilket vi er utrolig stolte over”. 

Det er typisk emner som rettelser til løn, ferie og løn generelt, som vi modtager flest henvendelser om. Det skyldes hovedsageligt, at det er så vigtigt for de lønansvarlige - og for os i DataLøn - at alle medarbejdere får en korrekt lønseddel hver gang. Men det er ikke alle kunder, som kontakter os, når de står med en lønudfordring - mange søger selv svar i vores supportcenter. Hele 85% synes supportcenteret fungerer rigtig godt og indeholder de relevante vejledninger og artikler, som de har behov for i hverdagen.

"Vi er først en succes, når kunden er det"
Vi vil gerne understrege, at vi altid er klar til at hjælpe vores kunder med svar, og det er hurtigt at komme i kontakt med os. Vi har stort fokus på ventetider og har nedbragt ventetid på telefonen til under to minutter i gennemsnit. Flere tror, at det koster penge at ringe til os. Det er en udbredt misforståelse, som vi gerne vil aflive en gang for alle. Kontakten med en lønkonsulent er en del af den samlede pris for brugen af DataLøn.

“Nogle af vores kunder er professionelle lønmedarbejdere, andre opfatter lønarbejdet som en nødvendig administrativ opgave, der ikke har deres interesse. Vi hjælper alle uanset erfaring og interesse, og vi gør det både hurtigt og professionelt. Vores kunder kan kontakte os på alle vores kanaler helt uden omkostninger - så de skal bare bruge den kanal, de er tryggest ved. Det er blandt andet også derfor vi har skiftet kundecenterets navn fra Customer Care til Customer Succes - fordi vi først er en succes, når kunden er det” - Henriette Jensen, Direktør, Customer Success, Visma DataLøn.

Kontakt os

Chatten

Chatten er et fantastisk værktøj, hvis du har kortere, konkrete spørgsmål. Du får hurtigt svar og kan komme videre med dit lønarbejde uden at vente alt for længe. Bare husk at holde chatvinduet åbent, så du ikke mister din plads i køen.

Du finder chatten nede i højre hjørne, når du er logget på DataLøn.

Supportcenteret

Supportcenteret er en tag-selv-buffet af vejledninger!

Vidste du, at hver eneste gang der bliver lavet en ændring eller en ny funktion i lønsystemet, som har betydning for dit arbejde, så skriver vi vejledninger, der skal guide dig skridt for skridt?

Skulle du mod forventning ikke finde det, du søger, eller falder du over en vejledning, der ikke ikke giver dig svar, så giv os endelig besked.