Sådan får du styr på din løn som selvstændig

Få dine lønsedler direkte i e-boks

Som selvstændig erhvervsdrivende i Danmark har du nok at se til. Derfor er det en god idé at vælge en nem og tidsbesparende løsning til din lønadministration – så du i stedet kan bruge din tid på din forretning.

Med Dataløn i ryggen kan du sove roligt om natten og vide, at vi har styr på det administrative vedrørende din løn, og vi kan endda sikre dig, at dine lønsedler automatisk bliver sendt direkte i din e-Boks, som hvis du havde været almindelig lønmodtager.

Lad os varetage din løn som selvstændig

Selvom du selvfølgelig ikke indgår lønaftale med dig selv, når du er selvstændig, som man gør som lønmodtager, så er det alligevel vigtigt at have styr på lønnen. Du kan f.eks. have brug for lønsedler, hvis du skal i banken og låne penge, ligesom det er en enorm frihed at vide, at du ikke selv skal bekymre dig om lønindberetning, men at dette er varetaget af professionelle.

Forskellige lønregler for selvstændige

Der gælder selvsagt forskellige regler og vilkår for din løn som selvstændig, alt efter hvilken type selvstændig du er. Det afhænger i høj grad af, om du har medarbejdere, samt hvilken virksomhedsform der er tale om.

Hos Dataløn er vi eksperter i alle disse forskellige forhold for løn til selvstændige, og vi kan hjælpe dig med at finde den helt rigtige løsning for dig.

Kontakt os og hør om dine muligheder som selvstændig

Vi forstår, at der er mange spørgsmål, og at det kan være svært at gennemskue alle de administrative udfordringer og detaljer i forhold til løn, når man er selvstændig. Derfor vil vi rigtig gerne hjælpe.

Kontakt vores dygtige konsulenter og få den lønløsning, der passer til lige netop dit behov og din virksomhed. Vi glæder os til at høre fra dig.