Et komplet partnerkoncept

Med DataLøns partnerkoncept bliver du mere effektiv og konkurrencedygtig. Og du kan tilbyde dine kunder at administrere og rådgive professionelt om løn og personale.

Nem, hurtig og sikker opstart

Vi sørger for, at du kommer nemt og hurtigt i gang som ny lønpartner hos DataLøn – typisk inden for 4-5 arbejdsdage. Vi tjekker, at dine kunder er registeret korrekt hos Erhvervsstyrelsen, og at vi har de korrekte kontooplysninger. Herudover hjælper vi – inden for den første måned – med at oprette dine kunders aktive lønmodtagere i DataLøn.

Forretningssupport

I vores specialistteam har du som Lønpartner en kontaktperson, som kan give personlig rådgivning i forhold til samarbejdet og vores partnerkoncept.

Vidensdeling

Som Lønpartner kan du til enhver tid finde opdateret og relevant viden på mitbluegarden.dk, i vores nyhedsbreve samt på de seminarer vi inviterer til – kun for Lønpartnere.

Personalejuridisk support og rådgivning

Med PersonaleGuide får du direkte adgang til vores jurister på telefonen samt til vores online opslagsværk. Så kan du hjælpe dine kunder med spørgsmål om medarbejderhåndtering – lige fra ansættelse og barselsregler til ferie og fratrædelse.

VIP hotline kun for Lønpartnere

Vores mest kompetente konsulenter er altid klar med ekspertviden om lønsystemet og regler for lønhåndtering. De kan også hjælpe dig til at udnytte mulighederne i lønsystemet optimalt.

Et komplet lønsystem

Vores partnerkoncept er baseret på DataLøn, som er markedets mest komplette lønsystem. DataLøn er fleksibelt, brugervenligt og tidsbesparende, så du hurtigt og nemt kan lave løn og håndtere dine kunders varierede behov for lønadministration.

Økonomiske fordele

  • Rabat på abonnement for DataLøn og e-arkiv på baggrund af det samlede antal medarbejdere, du administrerer løn for
  • Kurser for dig og dine medarbejdere med 25 procent rabat
  • Gratis oprettelse
  • Gratis PersonaleGuide
  • Gratis rettelser og korrekturer
Løn

Gratis SmartLøn-app

Med den gratis app kan dine kunders medarbejdere indberette tid, kørsel og udlæg via mobilen. Nemt og enkelt. Kunden sparer tid og får færre fejl.


  • Dine kunder slipper for at indsamle og indtaste oplysningerne fra deres medarbejdere
  • Fuld kontrol over, hvem der indberetter og godkender
  • Løsningen overholder naturligvis lovgivningens krav til din bogføring

Snak med en rådgiver

Snak med en rådgiver

Har du spørgsmål eller behov for sparring, er du velkommen til at kontakte os. Vi sidder klar til at tage en en uforpligtende snak om, hvordan Bluegarden kan hjælpe dig og din virksomhed. Ring eller skriv til os - så kan vi rådgive dig om samarbejde og vores partnerkoncept.



 

 

 

 

Kontakt os