Få medarbejdernes timer overført automatisk fra KeyBalance

Med en integration fra KeyBalance til DataLøn, slipper du for at indtaste medarbejdernes timer, når du skal køre lønnen. Det hele bliver nemlig overført automatisk.

 

CFO_Anders_400x400.png

Hvordan fungerer integrationen?

Når du har sat integrationen op, skal dine medarbejdere blot indtaste timerne som de plejer. Herefter vil tidsregistreringerne automatisk blive overført til DataLøn, så alt ligger klar, når du skal køre løn. 

Det betyder blandt andet, at:

  • du slipper for at indtaste arbejdstid og satser 2 gange
  • du sparer en masse arbejdstid
  • du kan nøjes med at godkende alle registreringer ét sted

Prøv DataLøn i 3 måneder uden binding

Om KeyBalance

KeyBalance er et moderne, brugervenligt og modulopbygget ERP-system på dansk, som kan håndtere jeres økonomistyring, kundekartotek såvel som produktion, lager og administrative processer. ​

KeyBalance A/S har siden 2007 udviklet funktioner og moduler til alle typer af kunder, hvilket gør, at vi med KeyBalance kan skræddersy og sammensætte præcis efter jeres behov, så I vil opleve bedre sammenhæng og større effektivitet på tværs af processerne i jeres virksomhed. KeyBalance kan være med til at automatisere endnu flere processer, der letter jeres dagligdag og øger jeres vækst.

Læs mere om KeyBalance

 

keybalance_logo_480.png

Book en online demo

Er du nysgerrig på, hvordan DataLøn ser ud og fungerer?

Få en introduktion til lønsystemet og bliv klogere på de mange funktioner, integrationer og automatikker - helt uforpligtende.

  • Få en rundvisning, når det passer dig
  • Få svar på netop dine spørgsmål
  • Se, hvordan DataLøn passer til dine behov