God hjælp fra supporten
Udover brugervenligheden i lønløsningen og de mange muligheder for at tilpasse behovet til Tang Biler, lægger hun også vægt på den hjælp, hun modtager fra supporten i DataLøn.
“Det gælder både den information, der ligger på deres website, som jeg selv kan søge frem, men det gælder i høj grad også, når jeg ringer til dem, eller når jeg skriver sammen med dem på chatten. De fleste kender sikkert det der med, at man har snakket med en supportmedarbejder, men når man lægger på, er man faktisk ikke blevet klogere. Sådan er det aldrig med DataLøn. De er virkelig gode til at hjælpe og kan svare på de spørgsmål, jeg har.”
God support kan måske synes lidt sekundært, når det handler om løn, men tværtimod.
“Løn er jo noget af det vigtigste for vores ansatte. Derfor sætter vi også en ære i, at lønnen er rigtig i første hug, så de kan føle sig trygge. På den måde fungerer DataLøn som vores forlængede arm. Den sikkerhed, DataLøn giver os, bliver kanaliseret direkte videre ud til vores ansatte. Det er utroligt vigtigt, at vi kan finde og få hjælp, når vi har brug for det," slutter Jenni Hjortborg.