Hvor mange medarbejdere skal have løn?
Hvilket abonnement ønsker du?
    • Automatisk udbetaling af løn
    • Automatisk overførsel af betalinger og indberetninger.
    • Overførsel af data til og fra regnskabs- og økonomisystemer.
    • Hotline på telefon, chat og mail
    • Rettelser i eIndkomst og tidligere lønindberetninger (op til 6 måneder)
    • Personaleadministrativ vejledning – telefonisk hjælp til generelle spørgsmål om HR og personale.
    • Personalejuridisk Rådgivning - juridisk hjælp til personale og HR.
    Til dig, der er rutineret i løn
    • Automatisk udbetaling af lønHar du medarbejdere, der hver måned får den samme løn, kan du sætte DataLøn op til automatisk at lave lønnen.
    • Automatiske overførsel af betalinger og indberetninger.Når du laver løn i DataLøn, sørger systemet for automatisk at overføre penge til banker, pension, barselsfonde, ATP osv. Samtidig bliver der automatisk indberettet oplysninger til SKAT, eIndkomst, Danmarks Statistik og Dansk Arbejdsgiverforening.
    • Overførsel af data til og fra regnskabs- og økonomisystemer.I stedet for at taste data flere gange, kan du lade dine systemer tale sammen. DataLøn integrerer nemt til de mest anvendte regnskabs- og økonomisystemer. På den måde sparer du tid og mindsker risikoen for fejl.
    • Hotline på telefon, chat og mailDu har i dagtimerne adgang til hjælp via telefon, chat og mail.
    • Rettelser i eIndkomst og tidligere lønindberetninger (op til 6 måneder)Får du lavet fejl i lønnen, kan vi hjælpe med at rette det i systemet og i eIndkomst. Det kan vi gøre op til 6 måneder efter fejlen er sket.
    • Personaleadministrativ vejledning – telefonisk hjælp til generelle spørgsmål om HR og personale.Hvis du er i tvivl om generel lovgivning og regler på personaleområdet. Det kunne være spørgsmål til ferieloven eller generelle regler for sygdom.
    • Personalejuridisk Rådgivning - juridisk hjælp til personale og HR.Du får adgang til telefonisk rådgivning hos vores jurister, der er specialiserede i HR- og personalejura. Hvis du f.eks. skal ansætte din første medarbejder, kan vi hjælpe med ansættelseskontrakt – og vi tager det juridiske ansvar.
    • Automatisk udbetaling af løn
    • Automatisk overførsel af betalinger og indberetninger.
    • Overførsel af data til og fra regnskabs- og økonomisystemer.
    • Hotline på telefon, chat og mail
    • Rettelser i eIndkomst og tidligere lønindberetninger (op til 6 måneder)
    • Personaleadministrativ vejledning – telefonisk hjælp til generelle spørgsmål om HR og personale.
    • Personalejuridisk Rådgivning - juridisk hjælp til personale og HR.
    Til dig, der er ny i løn – eller vil have hjælp til rettelser
    • Automatisk udbetaling af lønHar du medarbejdere, der hver måned får den samme løn, kan du sætte DataLøn op til automatisk at lave lønnen.
    • Automatiske overførsel af betalinger og indberetninger.Når du laver løn i DataLøn, sørger systemet for automatisk at overføre penge til banker, pension, barselsfonde, ATP osv. Samtidig bliver der automatisk indberettet oplysninger til SKAT, eIndkomst, Danmarks Statistik og Dansk Arbejdsgiverforening.
    • Overførsel af data til og fra regnskabs- og økonomisystemer.I stedet for at taste data flere gange, kan du lade dine systemer tale sammen. DataLøn integrerer nemt til de mest anvendte regnskabs- og økonomisystemer. På den måde sparer du tid og mindsker risikoen for fejl.
    • Hotline på telefon, chat og mailDu har i dagtimerne adgang til hjælp via telefon, chat og mail.
    • Rettelser i eIndkomst og tidligere lønindberetninger (op til 6 måneder)Får du lavet fejl i lønnen, kan vi hjælpe med at rette det i systemet og i eIndkomst. Det kan vi gøre op til 6 måneder efter fejlen er sket.
    • Personaleadministrativ vejledning – telefonisk hjælp til generelle spørgsmål om HR og personale.Hvis du er i tvivl om generel lovgivning og regler på personaleområdet. Det kunne være spørgsmål til ferieloven eller generelle regler for sygdom.
    • Personalejuridisk Rådgivning - juridisk hjælp til personale og HR.Du får adgang til telefonisk rådgivning hos vores jurister, der er specialiserede i HR- og personalejura. Hvis du f.eks. skal ansætte din første medarbejder, kan vi hjælpe med ansættelseskontrakt – og vi tager det juridiske ansvar.
    • Automatisk udbetaling af løn
    • Automatisk overførsel af betalinger og indberetninger.
    • Overførsel af data til og fra regnskabs- og økonomisystemer.
    • Hotline på telefon, chat og mail
    • Rettelser i eIndkomst og tidligere lønindberetninger (op til 6 måneder)
    • Personaleadministrativ vejledning – telefonisk hjælp til generelle spørgsmål om HR og personale.
    • Personalejuridisk Rådgivning - juridisk hjælp til personale og HR.
    Til dig, der også vil have en livline til personalejura
    • Automatisk udbetaling af lønHar du medarbejdere, der hver måned får den samme løn, kan du sætte DataLøn op til automatisk at lave lønnen.
    • Automatiske overførsel af betalinger og indberetninger.Når du laver løn i DataLøn, sørger systemet for automatisk at overføre penge til banker, pension, barselsfonde, ATP osv. Samtidig bliver der automatisk indberettet oplysninger til SKAT, eIndkomst, Danmarks Statistik og Dansk Arbejdsgiverforening.
    • Overførsel af data til og fra regnskabs- og økonomisystemer.I stedet for at taste data flere gange, kan du lade dine systemer tale sammen. DataLøn integrerer nemt til de mest anvendte regnskabs- og økonomisystemer. På den måde sparer du tid og mindsker risikoen for fejl.
    • Hotline på telefon, chat og mailDu har i dagtimerne adgang til hjælp via telefon, chat og mail.
    • Rettelser i eIndkomst og tidligere lønindberetninger (op til 6 måneder)Får du lavet fejl i lønnen, kan vi hjælpe med at rette det i systemet og i eIndkomst. Det kan vi gøre op til 6 måneder efter fejlen er sket.
    • Personaleadministrativ vejledning – telefonisk hjælp til generelle spørgsmål om HR og personale.Hvis du er i tvivl om generel lovgivning og regler på personaleområdet. Det kunne være spørgsmål til ferieloven eller generelle regler for sygdom.
    • Personalejuridisk Rådgivning - juridisk hjælp til personale og HR.Du får adgang til telefonisk rådgivning hos vores jurister, der er specialiserede i HR- og personalejura. Hvis du f.eks. skal ansætte din første medarbejder, kan vi hjælpe med ansættelseskontrakt – og vi tager det juridiske ansvar.
    • Outsourcing af løn – vi laver lønnen for dig.
    • Overførsel af data til og fra regnskabs- og økonomisystemer.
    • App til registrering af løn via smartphone.
    • Rettelser i eIndkomst og tidligere lønindberetninger Personaleadministrativ vejledning
    Til dig, der vil overlade lønarbejdet til os

    Med LønAdministration lader du os klare lønarbejdet. Du indberetter via app, online eller på telefon, og så sørger vi for, at dine medarbejdere får løn til tiden. Det betyder, at du får adgang til alle funktioner og services i DataLøn – vi gør det bare for dig.

    • Outsourcing af løn – vi laver lønnen for digDu indberetter via app, online eller på telefon, og så sørger vi for, at dine medarbejdere får løn til tiden.
    • Overførsel af data til og fra regnskabs- og økonomisystemer.I stedet for at taste data flere gange, kan du lade dine systemer tale sammen. DataLøn integrerer nemt til de mest anvendte regnskabs- og økonomisystemer. På den måde sparer du tid og mindsker risikoen for fejl.
    • App til registrering af lønHar du ikke altid en pc ved hånden, kan du også nemt indberette dine data via appen Bluegarden Løn.
    • Rettelser i eIndkomst og tidligere lønindberetningerFår du lavet fejl i lønnen, kan vi hjælpe med at rette det i systemet og i eIndkomst. Det kan vi gøre op til 3 måneder efter fejlen er sket.
    • Personaleadministrativ vejledning – telefonisk hjælp til generelle spørgsmål om HR og personale.Hvis du er i tvivl om generel lovgivning og regler på personaleområdet. Det kunne være spørgsmål til ferieloven eller generelle regler for sygdom.
Læs mere om baggrunden for vores priser
Tilmeld

Du har valgt:

{product}

Din pris er: {subcriptionprice} kr. pr. måned + {paycheckprice} kr. pr. lønseddel.

Har du brug for hjælp, ringer du bare - så hjælper vi dig videre.

  • Gratis oprettelse og 3 mdr. fuld tilfredshed eller pengene retur
  • Kun 1 måneds opsigelse, til udgangen af en måned
  • Vi hjælper dig godt i gang. Book et gratis velkomstkald
  • Automatiske indberetninger og overførsler af løn, skat mv.
  • Gratis app til registrering af tid, kørsel og udlæg
Vi glæder os til at vise dig, hvor let det er at lave løn.
Opret kunde til din eksisterende aftale eller med SE-nummer her

Danske virksomheder har et unikt CVR-nummer på 8 cifre. Find dit her cvr.dk

Henter virksomheds oplysninger

{{error}}

{{data.CompanyName}}

{{data.CompanyAdress}}

{{data.CompanyZip}} {{data.CompanyCity}}

{{data.CompanyPhone}}

Fortsæt Brug kampagnekode
Du er nu tilmeldt

Du har tilmeldt dig:

{product}

De første tre måneder er uden binding

Din pris er: {subcriptionprice} kr. pr. mdr + {paycheckprice} kr. pr. lønseddel

Bankoplysninger
Indtast registrerings- og kontonummeret på din virksomheds erhvervskonto. Så sikrer vi dine pengeoverførsler i forbindelse med løn.