DataLøn Tid:

Få det fulde overblik som arbejdsgiver

DataLøn Tids webløsning er din nye legeplads som arbejdsgiver. Her får du nemlig overblik over alle medarbejdernes indberetninger, og du kan nemt godkende og overføre data til jeres økonomi- og lønsystem.

Godkendelse
I DataLøn Tid kan du sætte godkendere op på forskellige niveauer, så du kan godkende for både medarbejdere, medarbejdergrupper, afdelinger og projekter. Godkendelsesflowet kan også bestå af flere led.

Du bestemmer altså helt selv, hvordan det skal sættes op, og i administrationsmodulet får du overblik over hele flowet samt rettigheder.

Som administrator kan du til enhver tid godkende medarbejdernes timer, udlæg, kørsel mm. Er du ikke i nærheden af din computer, kan du også godkende via appen.

Saldi
Saldi giver både dig og dine medarbejdere et løbende overblik over afspadseringstimer, feriedage, skattefri kilometer, sygedage osv. De forskellige saldi opdateres løbende, når medarbejderne laver indberetninger. 

Medarbejderne har altid adgang til saldi via DataLøn Tid appen.


Planlægning 
Med planlægningsfunktionen har du mulighed for at planlægge medarbejderens arbejdstid på projekter. Som administrator kan du både se planlagte aktiviteter og aktiviteter som ligger i kladden.

Planlagte aktiviteter er tilgængelige for medarbejderne i appen, hvor de med et enkelt swipe kan lave den planlagte aktivitet om til en indberetning. 

Med planlægningsfunktionen kan du som administrator se både planlagt og indberettet arbejde. Det hele står side om side, så du nemt kan få overblik over de afvigelser, der måtte være.


Kalender
Du har også adgang til kalenderen, som viser al indberettet arbejde i en kalendervisning. Her har du også mulighed for at godkende indberetningerne direkte.

GPS-Tracking
Med GPS-tracking kan medarbejderne trackes via deres telefoner. Medarbejderen slår selv trackingen til via appen, og trackes indtil det igen slås fra.

Ved tracking kan du som administrator følge medarbejderen i realtid eller gå tilbage i GPS historikken for at se, hvor medarbejderen har befundet sig. Når GPS-trackingen og tiden stoppes, kan medarbejderen udfylde resten af indberetningen og eventuelt tilknytte den til et projekt - så er der et ekstra lag af dokumentation for det udførte arbejde. 

 


DataLøn Tid appen

Med appen kan medarbejderne registrere tid, kørsel, udlæg og meget mere på farten. Her har de fuldt overblik, og indberetningerne bliver sendt direkte til godkendelse.

Læs mere om appen

Terminal 

Med en terminal på arbejdspladsen kan medarbejderne nemt tjekke ind og ud, når de møder ind og når arbejdsdagen er forbi. Og du kan opsætte tolerancer i forhold til de planlagte vagter.

Læs mere om terminalen

 

Book en gratis demo

DataLøn Tid kan rigtig meget! Faktisk er der over 150 funktioner, som du kan slå til og fra. Det lyder af meget, men systemet bliver selvfølgelig tilpasset efter jeres behov.

Er du nysggerig på, hvordan det kommer til at se ud?

Så book en gratis demo hos os. En demo er en 1-1 rundvisning, hvor vi går i dybden med lige netop jeres behov. Vi viser dig hvad systemet kan, og hvordan du nemt holder styr på vagter, projekter og selvfølgelig tidsregistreringerne. Og har du spørgsmål, så fyrer du bare løs. 

Book en gratis demo